14 maj 2012

*** På plats ***

Trots vindbyar lyckades gubbarna få till huset. Det svängde tydligen rejält där ett tag, men i slutändan gick det bra. Det är helt sjukt att det nu står ett - dock ej färdigt - hus där! Eftersom jag (E) inte var med under dagen så var det en chock att se ett hus där det igår bara var en grund...iofs hade jag besökt huset i fabriken, men det var en märklig känsla att se det på plats. Lycka. Vi bor knappt 5km från SMV fabriken i Sundsvall, så montaget behövde inte transporteras långt direkt ;-).


Då det blåst en hel del fick vi även en motions-sväng. Vi sprang och jagade reda på plast och annat "inpacketerings-material" som var spridda lite här och där...lagomt kul att göra sig känd i det nya grannskapet som nedskräpare ;-) jaja.







Nu står den där.
Villan På Ängen
...to be continued.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt =)))

    Skumt att se för ni har ju rättvänt, vi har ju spegelvänt

    SvaraRadera
  2. Insåg att jag kommenterat med fel blogg, men det är jag som har VillaTT bloggen annars där min hus blogg är =)

    SvaraRadera