21 mars 2012

Barnhjärtan & Bänkskiva (?)

Vilken störd rubrik. I förrgår skrev jag ett inlägg om bänkskivor, står längre ner om någon orkar läsa hela inlägget. Idag är statusen lite mer "likgiltig" kring frågan eller hur det nu ska beskrivas. Visst, fine, detta är en så kallad husblogg och det kan måhända finnas andra forum för att tala om livets prövningar. Men så här är det att leva, ytterligheter till max...därför speglas det även här emellanåt hos Villan På Ängen. Om kanske bara en person som läser detta vill bidra med något så är det säkerligen guld värt. Många bäckar små. Känslor såsom rädslor och farhågor - hopp och förtröstan. Orättvist. Ja livet är det...
Stöd Hjärt <3 Lungfonden för alla våra hjärtebarn.




"Vi fortsätter med beslutsbestyr - egentligen en ganska bekymmerslös process. Nu r å k a r den bänkskiva vi beställt utgått (?) ur sortiment. Hade varit trevligt att veta det innan slutbeställningen gjordes...SMV/Myresjösjök fixar naturligtvis en ny. Kan bara skratta oss lyckliga över att vi ej börjat beställa grejer till den "egen-byggda" köksön. Då hade det varit värre. Iaf när det handlar om pengar."


Hmm...vad är lycka och olycka för dig? Vilket perspektiv har du på tillvaron?

Peace out - Love of life

1 kommentar:

  1. Lycka för mig är att se allt som jag har runt omkring och att känna lugnet som infunnits sig.

    Var olycklig länge och när jag tänker på idag. Kan jag bara känna lycka.

    Lite svar på din fråga ?? ;)

    SvaraRadera